Strehimi afatgjatë për personat me aftësi të kufizuara dhe të moshuarit
Përfitohet nga individët që plotësojnë këto kritere:
- Të jenë persona me aftësi të kufizuara për të cilët është i pamundur të sigurohet kujdesi në familje dhe sipas moshës, llojit dhe shkallës së dëmtimit i jepen format e duhura institucionale të kujdesit;
- Të jenë të moshuar e të sëmurë rëndë, që vuajnë nga ndryshime të përhershme të gjendjes shëndetësore.
Dokumentacioni i kërkuar
- Çertifikatën personale nga Regjistri Kombëtar i Gjendjes Civilei vitit 2010;
- Çertifikatën familjare nga Regjistri Kombëtar i Gjendjes Civilei vitit 2010;
- Fotografinë e individit (2 copë);
- Raportin mjekoligjor që përcakton gjendjen shëndetësore të personit;
- Vërtetimin nga sigurimet shoqërore për përfitimindhe masën e përfitimit të pensionit të pleqërisë apo ndonjë lloj tjetër pensioni;
- Vendimin e komisionit përgjegjës të vlerësimit të aftësisë së kufizuar që përcakton aftësinë e kufizuar në rastin e personit me aftësi të kufizuar;
- Verifikimine gjendjes social-ekonomike të familjes, si dhe të të ardhurave personale të personit me aftësi të kufizuar të lëshuar nga administratori shoqëror i njësisë së qeverisjes vendore, sipas formularit të posaçëm të miratuar me udhëzim të ministrit përgjegjës për çështjet sociale;
- Verifikimin nga sistemi bankar të burimeve financiare të individit, i marrë me autorizimin përkatës të individit.
Përfitim pranimi i personave me aftësi ndryshe në institucionet rezidenciale
Afati kohor i dhënies së shërbimit është brenda muajit.
Vendi: Dokumentacioni dorëzohet pranë Njësisë Administrative/Lagjes përkatëse të Bashkisë Tiranë, ku qytetari rezulton të jetë banor sipas rregjistrit të gjendjes civile.
Pranimi i personave me aftësi ndryshe në institucionet rezidenciale përfitohen nga individët që plotësojnë këto kritere:
- Kanë vendim të komisionit përgjegjës të vlerësimit të aftësisë së kufizuar:
- Mendore;
- Fizike;
- Sensore;
o Mosha e përfituesve të këtij shërbimi është nga 0-21 vjeç;
o Nevoja për terapi zhvillimi për personat me aftësi të kufizuara,të cilët nuk mund t’i përfitojnë përmes shërbimeve komunitare.
Dokumentacioni i kërkuar:
- Çertifikatën e lindjes nga Regjistri Kombëtar i Gjendjes Civile;
- Çertifikatën familjare nga Regjistri Kombëtar i Gjendjes Civile;
- Vendimin e komisionit përgjegjës të vlerësimit të aftësisë së kufizuar;
- Fotografinë e individit (2 copë);
- Verifikimine gjendjes social-ekonomike të familjes, si dhe të të ardhurave personale të personit me aftësi të kufizuar, të lëshuar nga administratori shoqëror i njësisë së qeverisjes vendore, sipas formularit të posaçëm të miratuar me udhëzim të ministrit përgjegjëspër çështjet sociale;
- Kërkesën për sistemimin e personit në institucion;
- Dokumentin e shkollës që ka ndjekur personi;
- Deklaratën me shkrim, të noterizuar, për dhënien e pëlqimit të prindit ose të kujdestarit për pranimin e personit në institucion.
Dokumentacioni përgatitet nga Njësia Administrative / Lagja (sipas VKM 518, datë 04.09.2018) dhe përcillet pranë Drejtorisë së Mbrojtjes Sociale për të marrë dhe miratimin e Këshillit Bashkiak.