Bazuar në ligjin nr. 119/2014 “Për të drejtën e Informimit”, neni 11 dhe neni 11/4, Ligji nr. 135/2015 “Për Vetëqeverisjen Vendore”, neni 15.
Standarde dhe procedura që duhen ndjekur për të bërë kërkesë për informim dhe ankesës
1.Kërkesa për informim bëhet me shkrim dhe dërgohet dorazi, me postë ose me postë elektronike, duke paraqitur saktë identitetin e kërkuesit dhe nënshkrimin e tij. Në çdo rast, kërkesa regjistrohet në Regjistrin e Kërkesave dhe Përgjigjeve, të parashikuar në nenin 8 të këtij ligji.
2. Në çdo rast, kërkesa për informim regjistrohet dhe për të caktohet një numër rendor. Numri rendor, së bashku me të dhënat e kontaktit të koordinatorit për të drejtën e informimit, i jepen kërkuesit që ka bërë kërkesën për informim.
3. Kërkesat për informim regjistrohen sipas radhës së paraqitjes dhe trajtohen pa dallime mes tyre.
4. Kërkesa për informim duhet të përmbajë:
a) emrin dhe mbiemrin e kërkuesit;
b) adresën postare ose elektronike ku kërkohet të dërgohet informacioni;
c) përshkrimin e informacionit që kërkohet;
ç) formatin në të cilin preferohet informa-cioni;
d) çdo të dhënë që kërkuesi gjykon se mund të ndihmojë në identifikimin e informacionit të kërkuar.
5. Në qoftë se kërkesa për informim nuk e përcakton formatin në të cilin kërkohet informacioni, ai jepet në mënyrën më të efektshme dhe me koston më të ulët për autoritetin publik.
Për kryerjen e një kërkese për informacion pranë Bashkisë Tiranë
Në Rregulloren e Bashkisë së Tiranës është specifikuar se marrëdhëniet me publikun realizohen në përputhje Ligjin nr. 44/2015, datë30.04.2015 “Kodi i Procedurave Administrative”, Ligjin nr. 119/2014, datë 18.09.2014 “Për të drejtën e informimit”.
Sportelet e Drejtorisë së Informimit dhe Shërbimeve për Qytetarët
Numrin e gjelbër 08000888
Faqen zyrtare të Bashkisë Tiranë në Internet www.tirana.al
Adresën e email [email protected]
Posta
Kutia postare e Kryetarit
Të gjithë shërbimet e Bashkisë Tiranë, merren pranë Bashkisë Tiranë apo institucioneve që janë në vartësi të saj, pasi dorëzohet dokumentacioni i nevojshëm po në të njëjtin vend ku do të merret shërbimi.
Bazuar në Rregulloren e Bashkisë së Tiranës, specialistëte Sektorit të Informimit dhe Shërbimeve për Qytetarët, Drejtoria e Komunikimit me Qytetarët, Drejtoria e Përgjithshme e Komunikimit dhe Marëdhënieve me Publikin për të realizuar shërbimin ndaj qytetarëve ofron shërbim sipas një grafiku pune të përcaktuar, nga e hëna në të premte, nga ora 8.30 deri në orën 17.30/18.30 (sipas stinëve). Shërbimi i numrit të gjelbër 08000888 është në funksion çdo ditënga e hëna në të dielë (pra gjatë gjithë javës )nga ora 08.30 deri në orën 22.00.
Nga momenti aplikimit Bashkia Tiranë i siguron qytetarit shërbimin e kerkuar brendanjë afati kohor të parapërcaktuar. Qytetari informohet për aplikimet e paraqitura nga ana e tij nëpërmjet adresës së emailit për kërkesa të paraqitura nëpërmjet numrin e gjelbër 08000888, faqes zyrtare të Bashkisë Tiranë adresë www.tirana.al, dhe adresës së email [email protected], për numrin e protokollit dhe afatin kohor të kthimit të përgjigjes nga strukturat përkatëse.
Nëse qytetari do të paraqitet në sportelet e Sektorit të Informimit dhe Shërbimeve për Qytetarët, Drejtoria e Komunikimit me Qytetarët, Drejtoria e Përgjithshme e Komunikimit dhe Marëdhënieve me Publikin për të paraqitur kërkesë/ankesën në momentin e protokollimit të saj nga specialisti, qytetari do të pajiset me një kopje të kërkesës e cila në përmajtje të saj ka numrin e protokollit, datën e protokollimit, një përmbajtje të shkurtër të kërkesës së paraqitur, duke cilësuar këtu edhe dokumentacionin bashkëlidhur nëse ka dhe afatin kohor për marrjen e përgjigjes. Kjo për të qenë sa më transparent të proçesin e protokollimit të kërkesë/ankesave.
Përgjigjet që do t’ju kthehen qytetarëve do të firmosen nga Drejtorët e Përgjithshëm, apo personi i autorizuar, pasi është sigluar nga specialisti, përgjegjësi,drejtori i drejtorisë. Si proçedurë në kthimin e përgjigjes përdoret shërbimi postar për adresat e plota të paraqitura nga subjekti fizik/juridik. Në rastet e mospasjes së një adresë jo të plotë, tërheqja e përgjigjes bëhet pranë
Sporteleve të Informimit dhe Shërbimeve për Qytetarët, ku subjekti fizik/juridik paraqet kopjen e kërkesës të cilën e ka marë në momentin e protokollimit. Nëse kjo kërkesë/ankesë është paraqitur pranë një prej Institucioneve në varësi të Bashkisë Tiranë, kthim përgjigjia do të tërhiqet pranë tyre.
Gjithashtu, për publikimin e informacioneve që nuk cënojnë të dhënat personale, bëhet edhe lajmërim publik, i cili afishohet në ambientet e organit publik inicues (Stendat e informacionit të cilat ndodhen pas Bashkisë Tiranë).
Për të lehtësuar marrjen e ankesave të qytetarëve, Bashkia e Tiranës në faqen e saj online ka vendosur edhe aplikacion të posaçëm, i cili mund të shkarkohet edhe në telefonat smartphone ku qytetarët regjistrojnë ankesën e tyre, përcaktojnë lagjen, problematikën dhe marrin në e-mailin e tyre edhe një përgjigje ose kontaktohen më pas nga specialistët.
Shkarko "Formulari i kërkesës për informacion"
Shkarko "Formulari i ankesës"